درصورتیکه محصول خریداریشده توسط کاربر، بهصورت دانلودی باشد، کاربر میتواند از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد.
درصورتیکه محصول خریداریشده بهصورت فیزیکی باشد کاربر باید دقت نماید تا آدرس و کدپستی محل دریافت را کاملا دقیق و صحیح وارد نماید. درصورتیکه آدرس اعلامشده از سوی کاربر غیردقیق باشد و محصول به خریدار نرسد، همیار مترور هیچگونه مسئولیتی ندارد و هرگونه هزینه ی ارسال مجدد برعهده کاربر می باشد.
زمان ارسال محصولات فیزیکی معمولا ۵ روز کاری میباشد که ممکن است زودتر یا دیرتر تحویل شود. زمان ارسال سفارشهایی که در روزهای تعطیل ثبت میشود بعد از اولین روز تعطیلات محاسبه خواهد شد.
درصورتیکه تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده بهصورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف ۷۲ ساعت مسترد خواهد شد.
درصورتیکه کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشی را بیش از یکبار به سبد خرید اضافه نماید، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به شرکت همیار مترور اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر به شرکت همیار مترور، وجوه مربوطه حداقل از 72 ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجامشده مسترد خواهد شد. در صورت بروز اشتباه در خریدهایی که بهصورت کارت به کارت انجام میشود نیز همین حکم جاری است.
همیار مترور تمام محصولات فیزیکی را بهصورت کاملا سالم به اداره پست تحویل میدهد و اداره پست هم متعهد است با رعایت نکات ایمنی محصولات را به مقصد برساند. با اینوجود درصورتیکه محصول ارسالشده دچار نقص و اشکالی باشد خریدار باید ظرف ۷ روز به همیار مترور موضوع را اطلاع دهد تا رسیدگیهای لازم انجام شود.
ارسال مرسولات با استفاده از پست پیشتاز برعهده همیار مترور می باشد. در صورتی که کاربر درخواست ارسال با اسنپ و سایر روش های دیگر را داشته باشد، هزینه های مربوط برعهده کاربر می باشد.
اگر بر اثر اشتباه سایت، محصولی موجود اعلام شده باشد درصورتیکه موجودی آن صفر باشد، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید.
اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت میتواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.
در صورتی که کاربر درخواست تغییر نوع خرید از محصول خریداری شده دانلودی به پستی را داشته باشد، هزینه های مربوط بایستی توسط ایشان واریز شود.