سوالات متداول

هم Android و هم IOS

بله، در نسخه تحت وب تمام امکانات نسخه نصبی در دسترس است به استثنای قابلیت مشاهده دوره های همیار مترور که البته در نسخه های Android و IOS، می توانید دوره ها را نیز مشاهده نمایید.

همیار مترور هیچ هزینه ای بابت استفاده از اپلیکیشن موبایل دریافت نمی‌کند. در نسخه های نصبی تحت سیستم عامل IOS، ممکن است هزینه هایی را شما به سایت هایی همچون اناردونی و … بپردازید. در نظر داشته باشید،‌ پرداخت های فوق هیچ ارتباطی با موسسه همیار مترور ندارد.

خیر هیچ محدودیتی ندارد.

بله، همه می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند، ” حتی اگر دانش‌پذیر همیار مترور نباشند”. البته برای دیدن دوره های آموزشی از طریق تلفن همراه، قبلا باید دوره مدنظر را تهیه کرده باشید.

خیر، همانند پلیر مخصوص همیار مترور (که تنها بر روی یک سیستم فعال می‌شود)، اپلیکیشن موبایل همیار مترور هم تنها بر روی یک تلفن همراه فعال می‌شود.

خیر، شما می‌توانید همزمان از یک تلفن همراه و یک سیستم برای دیدن دوره ها استفاده کنید..

در صورت وقوع موارد فوق، به اکانت پشتیبانی در تلگرام پیام دهید.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که با همان شماره تماسی که در پنل کاربری خود ثبت کرده اید، وارد اپلیکیشن شده اید. در مرحله بعد مطمئن شوید که دوره های آموزشی شما در پنل کاربری شما (در قسمت لینک های دانلود) در سایت همیارمترور فعال هستند. سپس ویدیوی راهنمای استفاده از اپلیکیشن موبایل همیار مترور را مشاهده کنید. چنانچه موارد قبلی را رعایت کرده اید ولی باز هم دوره های خود را مشاهده نمی‌کنید، به اکانت پشتیبانی در تلگرام پیام دهید.

به اکانت پشتیبانی در تلگرام پیام دهید.

خیر، تنها در یک دستگاه میتوانید وارد اپلیکیشن شوید.

بله، مانند اپلیکیشن‌های دیگر، برای ورود و استفاده از دوره باید اینترنت دستگاهتون روشن باشه

شما می‌توانيد از این اعتبار فقط برای خرید های آتی از سایت همیارمترور استفاده کنید. لازم به ذکر است این اعتبار غیرقابل انتقال به غیر بوده و در زمان دوره های تخفیف قابل استفاده نمی‌باشد.

خیر، از موجودی کیف پول تنها برای تهیه دوره های ویدیویی(آفلاین) می‌توانید استفاده کنید.

keyboard_arrow_up