کنترل هفتگی ماشین آلات و تجهیزات پروژه
نمونه ای دیگر از گزارشاتی که در پروژه ها حائز اهمیت می باشد، در خصوص تعیین دقیق کارکردهای ماشین آلات و تجهیزات در طول هفته کاری است، در فایل کنترل هفتگی ماشین آلات و تجهیزات، سعی شده نمونه ای از پرکاربردترین ماشین آلات و تجهیزات در پروژه را در نظر گرفته تا برای عموم پروژه ها مورد استفاده قرار بگیرد.
برنامه اجرایی کارگاه
اگر می خواهید یک نگاه کلی به رویدادهای پروژه داشته باشید و فعالیت های آتی کارگاه را مورد بررسی قرار دهید و کلیاتی از زمان بندی هر فعالیت به همراه هزینه های مرتبط با آن را بررسی نمایید، از فایل برنامه اجرایی کارگاه استفاده نمایید.
گزارش هفتگی و مستند سازی پروژه
یکی دیگر از گزارش های مهم برای عوامل ذی نفع پروژه، گزارش هفتگی است، در واقع گزارش هفتگی بیانگر شرح عملیات های اجرا شده در پروژه را در بازه 7 روز به 7 روز مشخص می نماید، در این گزارش علاوه تعیین عملیات های اجرایی مختلف، درصد پیشرفت پروژه نیز در نظر گرفته می شود.
گزارش روزانه پروژه
گزارش روزانه کارگاه بایستی انعکاس دهنده تمام رویداد ها، وقایع، اتفاقات و اقدامات انجام شده مربوط به شرح خدمات پیمانکاران، کارفرما و ذینفعان پروژه همراه با مستندات لازم باشد. اطلاعات ثبت شده در گزارش روزانه کارگاه مبنایی برای تهیه سایر گزارشات در پروژه ، مانند گزارش وضعیت اجرای قراردادها ، گزارشات هفتگی و ماهانه پیشرفت پروژه می باشد.
بالانس متریال
یکی از مهم ترین فعالیت های پیمانکاران در پروژه، بالانس کردن متریال ها و مصالح می باشد، به نحوی که با استفاده از بالانس متریال می توان مقدار کارکرد ها، مقدار پرت ها و مقدار مصالح پای کار را به راحتی متوجه شد. فایل در نظر گرفته شده در خصوص بالانس متریال، فایلی کامل و فرموله می باشد که می تواند در پروژه ها مورد استفاده قرار بگیرد.
keyboard_arrow_up