ویدیوهای امور پیمان ها

نحوه تهیه و ابلاغ دستورکارهای اجرایی توسط مهندس مشاور و مهندس ناظر

دستورکار چیست؟
دستوراتی که در جهت و یا در خلاف نقشه های جهت اجرا به لحاظ اصلاح مشخصات و یا نقشه ها و یا تطبیق اجرا با نشریات، استانداردها، دستورالعمل های فنی موسسات و سازمان های معتبر و یا کاهش هزینه ها و یا تغییرات به لحاظ تامین نظر کارفرما و … به پیمانکار ابلاغ می گردد، دستورکار گفته می شود.

ممکن است در حین پروژه تغییراتی در پروژه حادث شود، این تغییرات توسط مهندس مشاور به پیمانکار ابلاغ می شود، پیمانکار ملزم به اجرای این تغییرات در چارچوب موضوع پیمان می باشد، نتیجتا پس از ابلاغ دستورکارها به عنوان مدارک تکمیلی می¬توان در جهت تهیه صورت وضعیت از آن ها استفاده کرد.

معرفی دوره های ما (با رویکرد درآمد زایی و ورود به بازار کار)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code